
Wszystkie sprzedawane przez nas produkty są nowe i objęte fabryczną gwarancją producenta. Przy zakupie towaru klient otrzymuje fakturę VAT oraz kartę gwarancyjną (faktura zakupu jest podstawą do uznania przez serwis świadczeń gwarancyjnych). Szczegóły dotyczące gwarancji są zapisane na karcie gwarancyjnej lub na ulotkach informacyjnych dostarczonych ze sprzętem.
Treść warunków gwarancyjnych na sprzęt marki Vidos
1. Gwarancja na produkty Vidos to okres 36 miesięcy ( szczegóły pkt 9) od daty zakupu, umieszczonej na niniejszej Karcie Gwarancyjnej i dokumencie zakupu.
2. Usterki produktu ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane bezpłatnie w ciągu 21 dni roboczych od daty przyjęcia produktu do punktu serwisowego.
3. Użytkownikowi przysługuje prawo wymiany produktu na nowy, jeżeli:
- w okresie gwarancji wykonano cztery istotne naprawy, a produkt nadal wykazuje usterki;
- po stwierdzeniu, że wystąpiła usterka niemożliwa do usunięcia. Przy wymianie produktu na nowy potrąca się równowartość brakujących lub uszkodzonych przez Użytkownika elementów
4. Użytkownik dostarcza uszkodzony sprzęt na własny koszt do punktu serwisowego
5. Gwarancja nie obejmuje obniżania się jakości urządzenia spowodowanego normalnym procesem zużycia i poniższych przypadków:
- niewłaściwym lub niezgodnym z instrukcja obsługi użytkowaniem produktu
- użytkowaniem lub pozostawieniem produktu w nieodpowiednich warunkach (nadmierna wilgotność, zbyt wysoka lub niska temperatura, nasłonecznienie itp.),odmiennych warunków konserwacji i eksploatacji zamieszczonych w instrukcji obsługi produktu
- uszkodzeń mechanicznych, chemicznych, termicznych
- uszkodzeń spowodowanych działaniem sił zewnętrznych np. przepięcia w sieci elektrycznej, wyładowania atmosferyczne, powódź, pożar;
- uszkodzenie powstałe na skutek niewłaściwego zainstalowania urządzenia
- niewłaściwego przechowywania urządzenia lub napraw wykonanych przez osoby nieupoważnione
- uszkodzenie powstałe na skutek podłączenia niewłaściwego napięcia
6. Gwarancja straci ważność w skutek:
- zerwania lub uszkodzenia plomb gwarancyjnych
- podłączenia dodatkowego wyposażenia, innego niż zalecane przez producenta produktu;
- przeróbek i zmian konstrukcyjnych produktu oraz napraw wykonanych poza punktem serwisu Vidos
- Karta gwarancyjna lub numery seryjne zostały zmienione, zamazane lub zatarte
7. Karta Gwarancyjna jest ważna tylko z wpisaną datą sprzedaży potwierdzonymi pieczęcią i podpisem sprzedawcy.
8. Warunkiem wykonania naprawy jest dostarczenie towaru z niniejszą Kartą Gwarancyjną oraz dowodem zakupu
9. Gwarancja na okres 36 miesięcy dotyczy produktów zakupionych po 01.09.2019. Towary zakupione przed tą datą objęte są gwarancją 24 miesięczną.
10. Punkt serwisowy:
SERWIS VIDOS
ul Sokołowska 44
05-806 Sokołów k/Warszawy
email: serwis@vidos.pl